Vårnytt

Var på stan en kort sväng idag på förmiddagen för att titta om de fått in något nytt och vårfint.
Gick förbi Cubus och de hade fått in en jättefin vårjacka till Alwa, men jag vill vänta med att köpa jacka tills jag kollat runt lite mer. Har sett en massa fint på Lindex hemsida som ska komma om några veckor. har spanat in en blå jacka med vita och röda detaljer.

Sen gick vi förbi Alwas morbror på jobbet och busade lite. Efter det traskades det mot Bakfickan för att fika med Martina och sen kom Sarah. Alltid mysigt med fredagsfika i goda vänners lag.

Nu är vi hos mina föräldrar och ska äta middag. Är lite skönt med avlastning. Roligt för Alwa att busa med någon annan än mig hela dagarna. Sanningen är ju den att man orkar inte sysselsätta och underhålla de små hela tiden.
Vi blir nog kvar här hela dagen/kvällen (sambon jobbar).

Vad ska ni hitta på i helgen?


                                     Bild lånad från Lindex.com


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Så söt jacka!

2012-01-28 @ 05:29:19
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

himla fin jacka på bilden! Vill också ha en vårjacka till Lucas, funderar vilken storlek man ska ta... han har ju 68 nu, lär ju ha 74 när de är dags så en 80 kanske? Hmm... ja de får vi fundera på ett tag till, bättre att vänta tills de blir mer aktuellt så man inte står med fel storlek när de väl gäller..



ja promenader måste vi ta, har inte kalendern i huvudet just nu...o du, jag orkar faktiskt inte springa o kolla nu ;) hihi... Nä nu ska jag nog stänga igen o hoppa i säng.



Kudden kallar!



Ha de bäst o sov gott finingar. kramar

2012-01-28 @ 23:14:05
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0