Lite nytt i garderoben

Var på stan med mamma och skulle kolla på en jacka till mig på
InterSport men det fanns inga kvar i min storlek. Är ute efter en svart jacka som
jag kan ha att promenera i samtidigt som man kan ha den när man går på stan.
Och den får inte kosta för mycket.
Det slutade med att jag handlade till Alwa i stället. Inte direkt överraskande.

Älskar randigt och hittade denna söta klänning som har flera olika färger. Sen hittade jag en
haklapp och strumpor med ugglor på. Supersöta.
Sen väntar jag på ett paket från HM.





Kommentarer
Postat av: Martina

Paket från HM väntar jag med på. Var en vända på stan efter BVC idag. Kom hem med saker till T. Överraskad hm nej :).



Haha jag var med lite nervös. Moderlig instinkt men eg är det ju inget test utan mer en försäkran för din del att allt står bra till med ditt barn. De kollade inga särskilda färdigheter. Frågade bara lite om han kunde vända sig och jollrade samt tittade efter ett föremål om du kastade det på golvet. De två sista sakerna har ju med hörseln att göra :)



Han somnade utan amning men jag fick vyssa honom. Har jag iofs fått göra innan ibland med. Aja natten blir intressant. Vatten är okej att ge både på natten och vid matmål iaf enligt min BVC tant. Hihi.

2012-01-10 @ 20:59:55
URL: http://martinaballerinas.blogspot.com
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

ja randigt är väl helt ok enligt min mening ;) hihi! Älskar den där klänningen har tittat på den!!!! Men Lucas blir så sur varje gång... "Men i maskeradlådan går väl bra....", säger jag... o han går o sliter i mig :P Nä men till syrrans dotter som är på gång ut inom ett naffs ;) hihi Men jag har andra saker på gång så de får bli de istället! :)



Ja paketets innehåll kommer att komma upp i dagarna ;) hihi... kramar

2012-01-10 @ 22:21:26
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Maria

Ååå.. finfina klänningen. Det ser ut som en uppdaterad vårvariant av klänningen. S har den i Blårandigt. Det är så himlans fin. Å så kan det jue inte bli skönare än att få ha klänning och tights/strumpbyxor. :)



Kramar från oss

2012-01-11 @ 12:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0