Hopp och studs

För några dagar sen var jag och köpte en hoppgunga av en tjej i stan.
Vi monterade upp den idag och satte Alwa i gungan. Jag har inte skrattat så mycket på länge som jag gjorde idag. Hon såg så komisk ut när hon vinglade omkring i gungan. Men glad var hon och var nog nöjd över att kunna "stå och gå" även om det gick i cirklar. Förstod inte riktigt att man måste studsa för att kunna hoppa lite. Men det kommer nog om hon får träna lite. Annars kan man använda hoppgungan som en vanlig gunga.
När jag skrev detta fick jag en bild i huvudet då det är vår och Alwa gungar för fullt i den grönskande trädgården. Längtar...





Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

hihi så härligt :)



ja vill också ha vår o sommar!! :) converseväder efterlyses :)

2012-01-29 @ 12:15:22
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Josefine - Mamma till Alva

hihi tack ! pyjamasen kommer från coop och är av märket "friends", tänker ju inte på att man kan fynda lite kläder där också men Alvas mormor jobbar där så hon hade hittat denna sötisen ;)



vilken sööötnos i hoppgungan ! har aldrig testat med Alva men hon skulle nog gilla det, är ju bara gå gå gå som gäller nu ;) hihi

2012-01-29 @ 15:18:23
URL: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0