Gott Nytt 2012

Då var 2012 här och jag vill önska alla en god fortsättning på det nya året.
Men jag måste säga att 2011 har varit ett fantastiskt år. Jag har varit gravid och till slut kom vår älskade Alwa Elsa Thyra till världen (2011-07-09). Tror att 2012 får svårt att slå det gångna året.

Det nya året firades in med goda vänner och en 3 rätters middag som min underbara sambo ordnat.

Förrätt
Hummersoppa, med kräftstjärtar och oststavar.

Huvudrätt
Plankstek med oxfilé

Efterrätt
Chokladfondant med vit chokladmousse och röda bär

God Fortsättning önskar
Pernilla & Alwa


Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

gott nytt år fina ni :) Låter som en underbart god meny! Finnemang de där med att ha en kock till sambo. Bergis att du är tillsammans med honom för den goda maten!!! ;)



Kul att ses imorgon igen :) Kramar

2012-01-01 @ 18:36:46
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Fina du! Klart du ska ta åt dig :) gäller er också! :) skavsår i öronen är bara förnamnet! Lucas hoppar runt här o tjatar hål på hela mig snart ;) kramen o pussen

2012-01-01 @ 19:40:19
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Maria

God fortsättning!



Kram från Selma och mig

2012-01-01 @ 20:46:34
Postat av: Anna

Gott nytt år till er alla tre=) kramar från Rumskulla

2012-01-02 @ 14:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0