Vilken fin dag

Hade en mycket bra födelsedag som spenderades med fina människor. Jag blev bortskämd hela dagen. Fika, mat och sen fika igen och jag behövde inte lyfta ett finger på hela dagen.

Fick även flera fina samtal på dagen och möttes av fin sång i luren.
Mycket uppskattat.

Kom hem framåt kvällskvisten igår och då kom det lite oväntat besök. Mina fina vänner Evelina och Angelica kom förbi med en present. Fick jättefina öronhängen. Tack <3

Framåt 22 kom sambon hem från jobbet och han överraskade mig med blommor och en massa choklad. Kärlek.

Idag ska jag och Alwa på mamma- barn träff hos Sofie. Innan det ska frukost intas och det ska hinnas med en promenad så Alwa hinner sova en stund innan så hon är pigg och glad på träffen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0