Man är inte äldre än vad man känner sig!

Idag är ingen vanlig dag, nej för det är min 27.e födelsedag. Grattis till mig.
Dagen kunde inte ha börjat bättre. Jag fick sovmorgon sen överraskade min sambo mig med sång och frukost på sängen. Nybakade scones.
Men det tråkiga är att S jobbar hela dagen idag. Från tidig morgon till sena natten. Så dagen ska spenderas i Rumskulla hos mamma och pappa. De ska bjuda på mat sen blir det fika framåt kvällen och då kommer även min bror, hans sambo och Alwas kusin förbi. Min yngsta bror är i Tyskland på affärsresa. Men fick ett grattis sms av honom idag.
Jag har redan haft mitt kalas i helgen som var. Fick jättefina presenter (presentkort på massage, pengar, blommor, jacka, skor och av min sambo och dotter fick jag en läsplatta)
Tack Tack <3

Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

ja men vi tar väl o grattar lite här också då hihi :) grattis grattis vännen :) ses imorgon.. kramar från mig o lucas <3

2012-02-07 @ 22:17:43
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Jessica - mamma till alicia

Grattis till dig! Hoppas din dag varit underbar :)



SV: Tack :) Klänningen vet jag inte riktigt, tror det var i grekland (fått den av en närstående). Strumpbyxorna är från Lindex. Bodyn från Kappahl. Och skorna från H&M :) Kram på dig!

2012-02-08 @ 00:27:00
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Martina

Mja de jobbiga nätterna innan berodde nog på tänder/förkylning/halsfluss bl.a och sen kom han in i fel rytm eftersom han fick ligga nära och snutta när han ville då vi ville få i honom ordentligt med vätska när han hade feber.



Nu har vi haft tre nätter utan mat. Inte utan protester. Det gäller att kämpa på. Första natten var riktigt kämpig men sen har det gått mycket bättre och igår sov han i ett sträck till fyra förrutom ett nappinstopp vid tio. Det var länge sedan det hände. :) Hur går det för er?



Mest tror jag annars det beror på att de nu är inne ien period då de känner sig osäkra och ensamma. De vill helt enkelt ha närhet.



Grattis i efterskott :) Ser ut som att du hade en mysig födelsedag. Visst är det underbart när man överraskas av människor. Det blir så mycket roligare att få presenter då.



Hoppas mamma/barn-träffen blir mysig! Ha en bra dag finingar. Kram

2012-02-08 @ 09:23:23
URL: http://martinaballerina.blogspot.com
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

vet inte om min kommentar försvann, du kanske får två svamlande kommentarer... ;)



tack för dina fina ord <3 de värmer, o jag är otroligt glad över att han dig som vän. Jag är väldigt dålig på att spotta ur mig mina bekymmer o tankar bara. Konstigt, när jag själv är en lyssnare om andra har de jobbigt. Men jag tycker väl att de där ska inte du bekymra dig över... ni har nog med era egna bekymmer... ja osv... Jaja... :P



vi ses imorgon... kramar <3

2012-02-08 @ 21:55:20
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Emma Josefine - Mamma till Alva

grattis i efterskott !! :) ser att du haft en fin födelsedag, så härligt !



Vet inte ifall jag svarade på din krypfråga ? men illafall så började Alva att krypa dagen innan julafton, 8 månader gammal :D hihi. Kramar

2012-02-09 @ 12:15:00
URL: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0