Ingen mer snö Tack.

Utanför fönstret faller snön sakta ner. Är fint med snö men nu får det ändå räcka. Jag som längtar efter våren. Nu känns den ännu längre bort.

Fick sovmorgon idag. Var skönt och dessutom gick jag och la mig ganska tidigt igår. Var välbehövligt.
Hade kämpat med en dotter som hade en "vägra sova middag" dag. Så hon var ganska kinkig hela eftermiddagen igår. Men till slut var hon så trött att hon somnade i mitt knä. Och det händer inte allt för ofta. Mysigt!

Idag ska vi få fikagäster. Elin och Daniel och deras som Jeff kommer.
Sen var det tänkt att vi ska åka till mina föräldrar på middag och fika. Bara det inte snöar så mycket mer. Känns inte s bra att ge sig ut på vägarna om det är oplogat och mycket snö.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg. Vad ni nu har för er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0