firande i trevligt sällskap

Lördagen var en helt fantastisk dag trots en seg start på dagen.
Vi började med att förbereda för kvällen (duka bord, städa, förbereda maten...) sen gick vi till grannarna en sväng för att lämna ett paket för deras son fyllde ett år för någon vecka sen. Där bjöds vi på fika. Klockan gick och vi insåg att vi var tvunga att bege oss hemåt om vi skulle hinna med allt innan folket anländer.
Vid 16 tiden anlände alla och vi kunde servera maten (lax i ajvarsås och potatispuré med frästa grönsaker och till efterrätt blev det panacotta med smak av vit choklad ich färska bär)
Var en jättetrevlig kväll tillsammans med fina människor.
Dessutom fick jag fina presenter. Man blir som barn på nytt.

Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

låter toppen!!! O vilken mat! Orättvist att du har en kock i huset! ;) ses på tisdag... kramar <3

2012-02-05 @ 19:29:13
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Martina

Grattis eller? När? Jag har helt missat att du fyller äldre!



Ja klart hon klarar det galant. Stora tjejen! 7 månader snart ju.



Jo det var nog en allergiskreaktion för efter att vi fick Kåvepenin har det inte hänt igen. Tråkigt för han gillade den andra antibiotikan mycket bättre. Annars går vi alla nu på penicillin.



Efter att jag haft kli i halsen i fyra dagar hämtade jag ut mitt med. Mår bättre nu så det var säkert något som spökade även i min hals.



Händer något kul hos er i veckan?



Kram

2012-02-06 @ 09:46:04
URL: http://martinaballerina.blogspot.com
Postat av: madde

GRATTIS GRATTIS VÄNNEN!!(i 4h i förskott)

2012-02-06 @ 20:05:04
Postat av: Mia...Mamma till Lexie

Paket paket paket!!! ÄLSKAR`T!! :)

Låter som en väldigt lyckad lördag! :)



På svar på din fråga så började Lexie krypa vid 7 månaders ålder och i samma veva började hon även att ställa sig upp mot saker.



Så nu har du något att se fram emot!! ler



Kram kram

2012-02-06 @ 22:41:51
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0