Ändring i planeringen

Man älskar inte varandra mer bara för att det är alla hjärtans dag, men det är en speciell dag då man får rå om varandra lite extra. Jag hade gärna "firat" denna dag tillsammans med min sambo men han blev inringd idag på morgonen och blev tvungen att jobba hela dagen till sena natten.

Jag och Alwa tog en promenad med Evelina och Lucas på morgonen. Jag blir så otroligt glad av att träffa Evelina. Hon sprudlar av glädje trots allt hon (de) genomgår. En otroligt stark kvinna i mina ögon <3
Men Alwa tyckte nog att vi tjatade lite för mycket under promenaden då hon sov extra länge idag efter promenaden.

Blev lite besviken på morgonen. Hade sett fram emot denna dag då vi (jag) planerat lite trevligheter som att äta ute, åka pulka med Alwa och bara umgås med familjen.
Men i stället för att deppa ihop så åkte jag ut till mina föräldrar. Det slutade med att vi åkte till Kina restaurangen och åt mat. Beställde en planka med fläskfilé och till efterrätt blev det friterad banan och glass.

Så nu sitter jag i soffan med uppsvälld mage och gömmer mig under filten.
Alwa sover och jag hoppas sambon kommer hem snart..

Glad Alla <3 Dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0