Morgondopp i baljan

Alwa började dagen med att ta ett dopp i baljan. Alltid lika uppskattat av lillan. Är så mysigt att se när hon njuter och med ett stort leende på läpparna.



Martina och Klingan har varit på besök här idag och fikat. Som vanligt glömde jag ta kort, måste bli bättre på det.
Har även hunnit med att dammsuga och torka golven i huset. Var välbehövligt kan man säga. Så nu har dammråttorna fått hitta ett annat hem. Men om jag känner dom rätt så är de snart tillbaka. Någon som vet hur man utrotar dammråttorna?

Nu är det lugnt här hemma. Alwa sover, diskmaskinen sköter sig själv och jag kollar på tv och bloggar.
Ska ner på Lindex ikväll, är visst 25% på ett helt köp. Tänkte se om jag hittar något till Alwa. Hon växer ur sina kläder alldeles för fort. Fast jag får väl erkänna att jag gärna köper kläder till henne. Lite för gärna :)

Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

När jag kom hem idag (typ nyss för en timme sen) vad får jag då se?????!!!! Jo ett gäng dammråttor som står innanför dörren o när jag öppnar så sprider de sig snabbt över hela lägenheten! Ja så jag kan tala om för dig vart de tog vägen!



Härligt med bad, de älskar Lucas också :) Mysigt! Frågade läkaren idag o tyvärr får Lucas inte börja på babysim än. Han sa att vi skulle se längre fram när han blir starkare.



Så himla söt lillfisen är :)

2011-09-28 @ 16:24:29
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: sabina

Åh vad hon är fin eran tjej! :)

2011-09-28 @ 16:25:18
Postat av: Pernilla

Haha så det är till dig de flyttat. Men jag lovar dig det är bara för stunden. Snart är de här igen ;)



Ja visst är hon söt. Man smälter varenda gång de små liven ger ett leende! :)

2011-09-28 @ 17:11:57
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

ja löp o köp :) Du ska ju shoppa loss på lindex ikväll ;) hihi.... såg att de hade ett par kraftigare raggsockor på KappAhl. Då fanns det ett par med lite rosa i och ett par typska grå raggisar..

2011-09-28 @ 17:29:11
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: cecilia @ livet helt enkelt

Gud vilken underbar handduk!

hur söt som helst

2011-09-29 @ 22:23:18
URL: http://jalivetheltenkelt.blogspot.com
Postat av: Pernilla - mamma till Alwa

Ja visst är den söt. Inköpt på Hemtex.

2011-09-29 @ 22:51:26
URL: http://alwag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0