Jag blir inte klok på det här..


Jag har kollat igenom andras bloggar, och de har så fina upplägg och fin design.
MEN jag får ta mig tusan inte till det. Måste vara trög eller något..?
HJÄLP!!!!

Alwa började dagen med att ta ett bad.
Hon älskar att bada, så vi längtar till vi kan börja på babysim. Är det efter 4 månader?
Och när man är nybadad så vill man svepas in i en fin handduk som jag inte kunde motstå att köpa...




   
Alwa har haft finbesök av morfar hela dagen.
Vi tog en långpromenad och Alwa sov så gott hela vägen. Min lilla tös har lärt sig att somna i vagnen. Annat var det för någon månad sen, då var det ramaskri när hon las ner i vagnen, och då var det bärselen som gällde.
Sen kom Alwas mormor förbi på middag .Mys.

Resten av kvällen blir det soffhäng med mina älsklingar!


 


Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Här händer det grejer :) Fint! Det är krångligt men du verkar ju kunna det där ;)



Tror babysim är minst 3 mån (jag har för mig det när jag ringde och frågade på Hagadal). Vilka mysbilder du lagt upp :) gos!



Ha en skön kväll i soffan :) kram

2011-09-22 @ 21:23:33
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Anna

stämmer med minst 3 månader, men de brukar vara lite för små för att förstå vad som händer så jag skulle vänta lite till=)

2011-09-23 @ 14:27:39
Postat av: julia h,

ett tips, kolla med min vän lollo! också mamma, till världens sötaste sixten :) hon är superduktig på det där med bloggdesign, hon hjälper dig säkert! http://zlix.blogg.se - lollo andersson på facebook ;)

2011-09-29 @ 21:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0