Fredagsmys


Tror ni att jag kunde hålla mig borta från att INTE handla något idag när vi var nere på stan?
Svar NEJ! :)
Fick med mig en ny klocka som visserligen "bara" kostade 99 kronor, och 3 byxor/tights till Alwa.
Svårt att motstå så söta kläder som dessutom var på rea!

Har haft fredagsmys med Emma och lilla Meja ikväll. Mycket trevligt.

Nu har Alwa somnat och jag ska oxå krypa till kojs så man får sova några timmar i natt, för imorgon blir det som sagt Jönköping. Och jag ska köra för sambon har druckit öl med grabbarna ikväll. Dessutom med kärra. Får se hur det går! :)




Inköpen idag....

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Finfina kläder :) Bebiskläder, hur kul är inte det att handla ;) hihi...



Hoppas ni får en toppendag i Jönköping och att ni hittar det ni söker :) kramar

2011-09-24 @ 09:02:22
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Mikaela - mamma till Viktor <3

Åh, de där tajtsen är så himla fina! :)

2011-09-26 @ 21:43:44
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja visst är de fina, kunde inte motstå dom :)

2011-09-26 @ 22:59:08
Postat av: Anonym

Ja visst är de fina, kunde inte motstå dom :)

2011-09-26 @ 23:00:09
Postat av: Pernilla - mamma till alwa

Ja visst är dom. Kunde inte motstå att köpa dom trots att byrån är full med kläder :)

2011-09-26 @ 23:02:56
URL: http://alwag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0