Borgrundan


Igår var det hurtigt värre. Jag och Alwa mötte upp Michaela och Alicia vid Skogsbacken sen gick vi Borgrundan runt. Var riktigt skönt väder och lagom runda att gå. För er som vet hur rundan går så är det hästar vart än man vänder sig. Blev inte mindre sugen på att börja rida igen. Är så härligt att sitta på hästryggen och ge sig ut på en tur i skogen... 

Under dagen målade jag klart bordet, nu är det bara stolarna kvar. Bilder kommer när mitt lilla projekt är klart. Blev faktiskt förvånansvärt snyggt. Varför köpa nytt när man kan måla om bordoch stolar själv?

På kvällen var det dags för ett Zumba pass. Det var då jag ångrade att jag gått 1 timma och 20 minuters promenaden på morgonen. Var sjukt seg i benen. Jag är visst inte så tränad som jag ville tro ;)

Medan jag var och tränade kom kusin Azton och farmor Carita på besök.






Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Den rundan är skön :) brukar gå den då och då! Den tycker jag att vi ger oss på någon dag :)

2011-09-28 @ 16:31:18
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Pernilla - mamma till Alwa

Ja det vore skoj att ta en promenad ihop! :) När kan du?

2011-09-28 @ 17:15:49
URL: http://alwag.blogg.se/
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

jag kan väl egentligen närsom... :) upptagen fredag o helgen men i veckorna går de bra närsom!

2011-09-28 @ 17:30:17
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0