Babymassage


Idag var jag och Alwa för första gången på babymassage. Var lite nervös innan för hur det skulle gå, för Alwa vill inte alltid ligga själv eller slappna av. Men det gick kanon. Är faktiskt stolt över lillfisen. Hon låg och tittade på allt som hände runtomkring och när jag masserat henne ett tag så började hon slappna av och njuta. Och jag såg allt att hon låg och spanade in grannen bredvid (Lucas). Det ska börjas i tid :)






Är lite irriterad på mig själv för jag glömde ta med kameran. Så typiskt, så jag fick inga fina o söta bilder på Alwa eller de andra söta bebisarna. Men vi ska dit igen nästa måndag och då hoppas jag minnet är med mig den gången...

Var även skoj att träffa de andra mammorna som var på plats med deras bebisar.
Skönt att komma hemifrån lite och träffa folk ibland. 

 

Efter massagen gick vi ner till MaterialMännen för att kolla tapet. Så nu är det bestämt efter mycket velande och letande :) Kommer bli grymt snyggt om jag får säga det själv. Och så köpte jag färg, för jag ska starta projektet - måla om matsalsmöblerna. Får se hur det blir!


Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

jag har ett par bilder på lillfisen som jag gärna skickar över :) Får jag använda dem i min blogg? :)

2011-09-26 @ 18:19:38
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Jag såg hur hon spanade in honom, men Lucas spelade svårfångad ;) hihi.... Mycket lyckat! Ser fram emot nästa gång :) alltid kul att träffa er..

2011-09-26 @ 18:20:31
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ja du får använda bilderna i din blogg! :) O du får gärna skicka över bilder på henne till mig?! Ja Lucas var verkligen svårflörtad men Alwa ger inte upp så lätt. HaHa. Vi får ta och ordna träffar med föräldragruppen snart.

2011-09-26 @ 19:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0