Overall eller inte & Kusinhäng



Igår hade Alwa kusinhäng med söta Linda <3


Jag har huvudbry.
Funderar på om man bara ska ha en tunnare overall och en åkpåse?
eller...
Om man ska köpa en tjockare och rejäl overall och använda åkpåse?
Vad behövs i vinter?
Ska man köpa både och?

Imorgon bär det av till Ullared och Gekås. Är lite nervös faktiskt hur det kommer gå med lillan. Kommer bli en lång dag. Många timmar i vagn och bil.
Och kommer det vara enorma köer, massa med folk osv. Men i värsta fall får man väl ta en promenad med Alwa om det skulle vara för långa köer in till Gekås.
Bärselen och vagnen är lastad, maten är förberedd så gått det går. Nu är det bara att hoppas på några timmars god sömn. Men det avgör ju tyvärr Alwa :)

Nu åker godispåsen fram, sen mys resten av kvällen. Söndagsmys kan man säga.


Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Hej hopp! Ja jag är jättenöjd över overallen :) Den när vindtät och vattenavvisande också. Fix har ju bra grejer. Jag kommer att använda den och åkpåsen. Sen har jag hans fleeceoverall som han använder nu som jag kommer att använda om det skulle vara varmare. Köper ingen mer. De går ju att ha den tjockare overallen fast skippa åkpåsen om de är varmare också. Men håller med, svårt det där!



Vi följer jättegärna med isf :) Vi kan ju höras imorgon kväll om hur de blir!



Nettan var fortfarande sjuk så det blev ett medel/styrke pass istället. Men de var bra!



Imorgon skippar vi babymassagen, har bestämt med Diala att vi ska gå D-dalarundan troligtvis :) Om vi kommer iväg :) hihi..



Ha det superbra i Ullared o hälsa Morgan! ;)



kramar från mig o Lucas♥

2011-10-23 @ 20:47:02
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Anonym

tänk på att de blir varmt i vagnen med både tjock overall och åkpåse.. de e bättre att ha lager på lager istället. jag själv kommer ha en fleeceoverall och åkpåse i vinter i vagnen. sen om de e kallare så sätter ja på fler kläder inunder istället. så kan man klä av ifall de blir för varmt. ett annat tips är att ha en fårfäll eller ett liggunderlag i vagnen för de blir kallt underfrån. =)

2011-10-24 @ 10:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0