Mina kompisar

Hej Alwa här.
Mamma är så inne i sitt tv-tittande att jag passar på att låna datorn lite.
Idag har mina kompisar varit och hälsat på i min lya. Ja mamma var självklart hemma. Hon vågade visst inte lämna oss 7 vilddjur ensamna. Till råga på allt så hade hon ringt in ALLA mammor på fika.
Man fick nästan huvudvärk av deras kackel. Vi gjorde ett tappert försök att försöka överrösta dom, men det var lönlöst. De bara skrattade åt oss och fortsatte med sitt kacklande. 
Ni vet hur pinsamma och jobbiga mammor kan vara. Hon hade mage att visa att jag fortfarande sover i samma rum som mina föräldrar. Hur pinsamt var inte det. Jag har tjatat på mina föräldrar om ett eget rum, men de tycker fortfarande jag är för liten. Så mamma får skylla sig själv när jag håller henne vaken på nätterna.

Vi var även ute på en liten promenad i stan, och självklart var mammorna tvungna att följa med. Att man aldrig kan få vara ensam med sina vänner. Vad tror de att vi kan hitta på egentligen. 7 små änglar! :)

Nästa vecka ska vi ses igen. Det ser jag fram emot.
Tack alla för idag, nu ska jag fortsätta störa mamma i hennes tv-tittande.
Ps: Mamma tackar alla mammor för idag, hon hade mycket trevligt. Alltid lika trevligt att tjöta lite med sina nyfunna vänner.


What`s up?

Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Ja de blev ju kanonbra det där! Du hade ju gjort värsta goa grejen (ja stått i köket säkerligen hela förmiddagen...o säkert gårdagen också) ;) hihi...



Mycket trevligt. Lucas tyckte de var kul att träffa Alwa igen, ja o givetvis de andra kidsen. Han ligger just nu o sover på mitt bröst (otippat) hoppas han sover i natt också!



P o.P hittar du i Linköping, Kalmar :) Den butiken gillas! :)



Alwa, de är tur att ni har oss mammor hihi....som skämmer bort er!♥

kramar

2011-10-20 @ 21:24:39
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Tja Alwa, Lucas is here!



(du vet jag sover ju med ögonen öppna så jag gör dett i smyg när mamma tror att jag egentligen sover...)

De var kul hos dig idag. Du var lite trött, de var synd. Jag gillade ditt gym, tack för lånet! Kul att du snart har ett eget rum. Mamma har inte börjat pilla med mitt än. Hon bara inreder det i huvudet hela tiden ....som hon säger!



Längtar tills vi ses nästa gång :)

kramar♥

2011-10-20 @ 21:27:06
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0