Mamma-Barn Mys

Fredag och det innebär att Stefan jobbar.
Så jag och Alwa får ha fredagsmys på egen hand. Hon får sin fredagsdricka och jag har lagt
en cola på kylning. Mys <3 Sen blir det att mysa i soffan till Idol. Får se om Alwa sjunger med eller inte.

Idag fyller mina bröder år.
Jimmy fyller 30 och Kristian 24. Grattis till er.
Hur stor är sannolikheten att de fyller på samma datum.
Imorgon blir det kalas i Rumskulla.

Nu är det färdigdukat till söndagens dop. Så det är "bara" maten kvar som Stefan och Pierre ska fixa imorgon.
Och tårtorna bakas i denna stund av svärmor Carita.
Men det största jobbet är kvar - att hålla Alwa glad och nöjd på dopet. Det är en envis liten tjej som vet vad hon vill <3
Dessutom är det tre dop samtidigt!!

Nu vaknade skruttan och ropar efter mat.
Trevlig helg på er!
Kramar Pernilla och Alwa



Fredagsmys i höstvädret <3

Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Tack för ditt fina inlägg ♥ Jo de gick väl ok.... känns nu verkligen som vi är tillbaka till ruta ett :(



Fina Alwa :) Gissa vem som köpte nya kläder igår ;) hihi...



Lycka till inför dopet! Hoppas ni får en toppendag! :) Ta hand om er.... måste kila! varma kramar från mig o Lucas ♥

2011-10-29 @ 17:15:37
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vilken sötnos!

2011-10-30 @ 09:57:30
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Martina

Nej men jag vet inte om jag vill avslöja mina dyrbara vapen till dig ;) Haha jag gör nog inte så mycket det är nog mer han som är snäll.



Det som är bra med att inte ha så mycket pengar är ju att man tänker mer på vad man köper. Iaf jag som annars brukar sprida dem åt höger och vänster.



Den här månaden ekar det dock tomt på kontot. Betalade mitt träningskort och det var ju inte direkt gratis :) Haha.



Vi "sparar" dagar så länge de går men efter ett år måste man ju ta ut fem dagar minst så då blir det så. Dessutom börjar min sambo sin föräldrarledighet då och min lön är inte direkt mätbar med hans så vi måste ta ut lite fler dagar då ändå.



Hoppas ni haft en mysig helg!

2011-10-31 @ 13:30:15
URL: http://martinaballerinas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0