Liten utflykt


På morgonen idag hämtade jag upp Evelina och Lucas för en tripp till Västervik.
Jag skulle handla det jag inte hittade till Alwa i Ullared. Hittade lite mer än jag var ute efter. Ovanligt ehh Nej.
Kom hem med en fleeceoverall, en mössa, ett par röda manchesterbyxor, klänning till efter dopet och en grå kofta.
Allt utvalt och stylat av Evelina och Lucas. Tack fina ni! :)

Farmor Carita har varit förbi ikväll och ordnat med dopklänningen. Blev jättefin.
Är lite nervös inför dopet faktiskt. Mycket som ska ordnas, men vi har nära och kära som ställer upp och hjälper till.
Sen kom min bror och hans tjej förbi.
Och jag som trodde jag skulle få en lång och tråkig kväll när Stefan jobbade.

Alwa sover på soffan. Helt slut efter våran lilla utflykt. Måste nog väcka henne, så jag får sova något i natt.

Natti Natti.



Alwa blev överlycklig över alla fina kläder hon fick idag <3



Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Men du supertack för att vi fick följa med er och coacha er! Det får vi göra fler gånger. Säg bara till när du behöver göra av med pengar! Inga problem vi ställer upp! :D



Sov gott våra fina vänner♥ Lucas skickar slängpuss. Borde nog göra desamma o väcka honom skulle jag tro. Yes, de får bli mitt mission. kramen till er från oss ♥

2011-10-25 @ 22:25:26
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0