Helgens bravader

Gud vad fort helgen är över. Insåg att jag inte bloggat på hela helgen.

I fredags var jag och Alwa bjudna till Ammelie på tapaskväll med fint sällskap. Martina och hennes tjej var hemma och hälsade på. Lite senare kom Angelica. Var en mycket trevlig kväll, även om Alwa inte tyckte att jag skulle få någon ro. Extra grinig denna kvällen. Men var mycket nytt folk och många olika famnar. Till slut fick vi åka hemåt för att hon skulle kunna varva ner och somna. Stackars liten.

På lördagen bar det iväg mot Hultsfred med familjen för att besöka FamilyHouse. Mötte upp mina föräldrar på torget i Hultsfred. Hittade faktiskt en del. Tex pyjamasar för 20 kr/st. Slå det Ullared. Köpte även ett par tjockare sockar som var jättesöta. Hade kunnat köpa mer, men Alwa hinner inte använda det hon har. Men ändå tjatar hon efter mer. Har så svårt att stå emot.

På eftermiddagen åkte jag och lillfisen till Rumskulla. Det bjöds på middag och även äppelpaj och en massa vaniljsås. Mums
Och så en skön promenad på det.

Då var det söndag igen.
Fick ett ryck i morse och började sortera och riva ur i garderoberna. Fyllde två säckar med bara kläder. Nu var det dags att slänga och inte köra med frasen - Det kan vara bra att ha någon gång!!!
Sen tog familjen en promenad till ICA för att inhandla till lunchen som blev våfflor. Hur gott är inte det. Ikväll väntas det en flötig.
På vägen hem träffade vi på Elin och Daniel och deras lilla Jeff, så vi bjöd med dom hem på våfflor.

Nu är äntligen projektet Göra om matsalsmöblerna klart. Blev bättre än väntat. Duktiga jag.






Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Härliga helg :) Låter som din helg har varit hur lång som helst ;) hihi.. Imorgon är det massage igen! kul...



Ja Lucas gillar sina skor :) hihi...ses imorgon...kramar

2011-10-02 @ 21:07:46
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0