Fredagsfika och träning

Jag och Alwa mötte upp Emmaoch Meja idag för en fredagslunch/fika. Trevligt.
Självklart hann vi med en sväng förbi Cubus och Lindex. Och jag kom självklart inte ut från Cubus tomhänt. Hittade två jättefina plagg. En rosa/vit body och en tröja med hjärtan på. Båda på rean så var nästan gratis.

Vad svårt det är ibland att fika på stan. Speciellt när man har en dotter som inte vill ligga i vagnen när hon är vaken. Lite svårt att ha henne i famnen medan man ska dela och äta sin macka. Ibland skulle man behöva flera armar som en bläckfisk. Känner på mig att det är flera mammor där ute som håller med mig?

Har även hunnit med att fika med Ammelie och sen ett Friskispass på det. Det är ju tur att man tar fikan innan träningen, annars blir det svårt att bli av med gravidkilona.
Sen snabbt hem från träningen, duscha och göra sig iordning för att sen åka till Elin & Daniel och lilla Jeff. Mikael och Martina var oxå där. Fredagsmys.

Snart dags för sängen, för imorgon ska vi på Dop i Pelarne Kyrka.


Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Och hur många timmar hade ditt dygn?! :P hihi...



Lucas o jag ville bara hälsa att vi gillar er skarpt! ♥ kramen

2011-10-21 @ 20:16:22
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0