För mycket att göra, för lite tid.

Igår slog det mig att det är bara en vecka kvar till Alwas dop. Vart tog tiden vägen, kändes som om det var hur länge sen som vi pratade om dopet. Alla inbjudningar är klara och skickade och folk har anmält sig. Men nu då? Nu ska resten planeras. Vi ska träffa prästen, planera ceremonin, testa dopklänning, hitta kläder att ha under dopet och en klänning till Alwa som hon kan ha efter dopet. Bordsplacering, dukning, göra smörgåstårta och vanliga tårtor bla bla bla.... Gahh hur ska vi hinna?
Jag tycker det ska bli mysigt med dop, men jag blir så nervös över om allt kommer gå som det ska. Känns som om det är mycket som ska klaffa.

Man borde väl egentligen hinna med detta på en vecka, men saken är den att på måndag är hela dagen uppbokad med en Ullared-resa och onsdagen ska vi träffa prästen, och torsdag ska jag och Alwa till BVC för träff med mammagruppen.
Och så skulle jag vilja åka till Västervik och köpa en jättefin klänning till Alwa som finns på Kappahl. Om jag nu inte hittar någon på Gekås.





Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Tack söta ni♥



De låter som att du har lite att göra....låter inte som att vi ses nästa vecka ;) Säg till om det är något jag kan hjälpa dig med. Eller om du bara vill att vi kommer förbi o underhåller Alwa en stund :)



Hoppas ni får en skön helg... kramar ♥

2011-10-21 @ 20:15:34
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0