Finfredag

Finfredag och den har varit helt fantastisk.

*-* Dagen började med *-*

Frisören
Jag har fobi för att gå till frisören. 9 av 10 gånger så blir jag INTE nöjd. Har gått till många olika
ställen men nu har jag nog hittat rätt. La upp en statusrad på facebook om vilken frisör man ska gå till.
Det slutade med att jag ringde till Ahead. Blev grymt nöjd. Tack Hanna(h).
Så nu kanske min fobi försvinner? Man kan hoppas i alla fall.

Sen bar det iväg mot Linköping stad för en till liten minitripp med familjen.
Köpte mig en ny röd höst/vinterjacka. Lite otippat för det var jag egentligen inte ute efter. Kom även hem med ett par leggings, en kofta och en blus. Så nu blir det att spara resten av månaden.
Ja självklart handlade jag lite kläder till Alwa. Annars hade det blivit ett herrans liv här hemma. Hon fick ett par snygga jeans och en body från Kappahl. Gillar den affären. Snygga kläder till ett bra pris.

Ikväll premiär-eldas det i brasan, Idol sprudlar ur högtalarna och coca colan står på kylning, och Alwa ligger i soffan och myser med mamma och pappa. Kan det bli mer fredagsmys än så?


Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Blev så glad när jag fick se denna bilden!!!!! Stefan har ju lärt sig lyfta på huvudet i magläge :) Måste vara en underbar känsla, de går ju framåt!!!! Fina de är de små liven ♥ sussa sött...varma kramar från mig o Lucas ♥

2011-10-07 @ 23:48:26
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0