Dubbelkalas

Har inte hunnit blogga på hela helgen, så nu kommer lite uppdatering.

I fredags hade jag och Alwa fredagsmys, men hon somnade "redan" vid 19.30. Så jag hade fredagsmys själv med en cola och godis till Idol.

I lördags så tog jag och Alwa en sväng på stan. Vi gick förbi Cubus och Lindex. Köpte en fleecetröja och en annan randig tröja som var på REA. Älskar REA för barn, men när det är rea för en annan så tycker jag inte man hittar något alls...
Sen gick vi till ICA för att handla lite. Sen vidare till Rumskulla för att fira mina två bröder. Åkte ut skapligt för Stefan skulle ändå till jobbet tidigt och göra maten till dopet sen jobba till sena kvällen.
På kalaset bjöds det på Räk/Köttbullemacka. Hur gott var inte det. Sen fick vi tårta som innehöll päron och choklad. Mums
Blev en heldag i Rumskulla. Umgick med nära och kära hela dagen.
På kvällen tittade vi på "Så mycket bättre", sen var det dags att åka hem med en dotter som somnat i kusin Lindas säng. De var så söta när de sov i samma säng <3 Tänk vad skoj de ska ha ihop sen när Alwa blir lite större och kan stå på egna ben.







Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Låter som en toppen helg :) Lucas höll tummarna för att Alwa skulle hålla sig ren hela dopet ;) hihi...slippa spilla en massa på fina klänningen ;) Vi saknar er....ses snart! Lucas skickar slängpuss i sömnen ;) kramar♥

2011-10-31 @ 22:25:54
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja om du blir sjuk måste du sjukanmäla dig för om din sambo måste stanna hemma från jobbet blir det han som tar ut föräldrarpenning och du får sjukersättning. Jag tror det är så iaf. Haha. Helt galet snurrigt! Man lär av sina misstag.



Vilken lyx du har som har en dotter som bara "somnar" min vill inte sova alls. Usch vilka kamper vi har här hemma. Jag skyller allt på sambon då hans mamma sa att han varit likadan när han var lite.



Nattammar du?

2011-11-01 @ 11:03:01
URL: http://martinaballerinas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0