Dansa av sig gravidmagen

Inte nog med att jag har terminskort till Zumba, förra veckan betalade jag in till ett terminskort på Friskis & Svettis.
Så nu ska mina graviditetskilon dansas bort.
Är så skönt att träna, att bara komma iväg och ha lite "egentid". Och då är det bra att ha en farmor som ställer upp som barnvakt de kvällar Stefan jobbar. Guld värt! Men man är allt lite nervös när man lämnar Alwa i någon annans händer. För den tjejen har temperament. Undrar vem hon fått det ifrån? 
   
Idag har jag och Alwa varit på Babymassage. Var inte lika omtyckt som förra gången. Hon kunde inte slappna av utan hon ville hellre ligga och prata med mig och sprattla som en liten spratteldocka. Min lilla tjej <3
Tror att det beror på att hon inte sov något innan som de andra gångerna. Men det är bara en teori. Man kan inte alltid tycka att det är roligt och skönt.

Efter blev det en promenad med Evelina & Lucas och Diala & Vincent. Tack för trevligt sällskap.

Sen var det dags att laga middag och sen städa. Stefan och hans pappa har hållt på att bygga ihop garderoben som ska vara i nya hallen. Blir riktigt bra. Bilder kommer inom kort.

Nu sover lillan, sambon har åkt och jobbat och jag tar det bara lugnt. Regnet smattrar mot fönstren, och då är det skönt med soffläge.


Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Tack själv!! ;) Nä de kan verkligen inte tycka att de är roligt jämt! hihi



Ja nu ska putmagen bort! ;) hihi eller bli lite fastare iaf!

2011-10-10 @ 19:48:39
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0