Skaka ruuuumpa

Ikväll tog jag mig i kragen och gick på Danspasset. Och detta tack vare Evelina som oxå skulle gå. Alltid roligare att träna när man känner någon.

Har inte tränat på ett bra tag eftersom min sambo jobbat kväll och ska göra det i veckan igen. Får bli många och långa promenader i stället.

Jag har inte skakat så mycket rumpa på länge som jag gjorde idag. Välbehövligt om jag ska komma i form till beach 2012.

Imorgon är sambon ledig och då ska vi börja renoveringen av Alwas rum. Här snackar vi total renovering. Kommer lägga ut före och efterbilder när vi kommit så långt.


Kommentarer
Postat av: Martina

Hej tjejer! Haha nej han äter ganska ofta fortfarande och nu har han åkt på en förkylning med lagom till att vi ska ha dop på lördag! Jaja han är ganska pigg ändå så jag hoppas det inte ska utvecklas till något värre.



Teodor tuggar mest på nappflaskan men iofs tror jag att han skulle ta den om han var superhungrig. Vi använde Avent till honom när han var mindre och jag hade pumpat mjölk men nu har han inte ätit från den på länge och verkar helt ointresserad.



Antar det är lite enklare om de är vana vid flaska från början. Jaja bli intressant att se sen när vi ska börja ge välling. Haha.



Har snön nått även småland? Hoppas ni mår bra. Kram

2011-12-06 @ 09:03:35
URL: http://martinaballerinas.blogspot.com
Postat av: Josefine - Mamma till Alva

åh tusen tack hälsar Alva !! :) hihi. Vad mysigt med fredagsmys och femmånadersdag på samma gång, du har det då bra Alwa ;)



åh vad var det för något danspass du gick på ?



kram !

2011-12-06 @ 19:13:46
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Vendela

Hejsan,

vad härligt att göra om hemma. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och badrumstävling som pågår just nu. Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-12-07 @ 14:36:43
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

så skönt ju :) hihi... snygga var vi också!!!

2011-12-07 @ 22:50:07
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0