På gång igen

Nu är jag på gång igen. Har varit sjuk och det resulterade i att jag varit lite trött om dagarna. Men nu så har Alwa blivit dålig i magen. Det är inte fler blöjbyten men ja ni förstår. Så jag hoppas inte hon åker på magsjuka. Håller alla mina timmar och tår.....

I går var jag uppe på hästryggen igen. Kändes att jag var trött i kroppen då jag flåsade av att bara sopa gången. Men det var det värt när man väl satt på hästryggen och hovarna dundrade i full fart i backen.

Idag har det varit fika. Och så lite fika till. Undrar hur det ska gå med mitt beach 2012?

Måste ta tag i det sista med julbestyren. Det ska köpas en sista julklapp i uppdrag från min lillebror, inhandlas prylar till Alwas rum, slå in alla julklappar, fixa och pynta gran och göra det sista julgodiset. Och det är bara tre dagar kvar. Hjälp!

På tal om Alwas rum. Har inte tagit några bilder än, men jag ska försöka göra ett inlägg om det i mellandagarna. Just ni finns det inte så mycket tid som ni kanske förstår?


Kommentarer
Postat av: Tina

- Vad kul att du är med och tävlar om en onepiece på min blogg! :)

2011-12-20 @ 23:36:03
URL: http://tinanj.se
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

asså apfin bild!!!! Vem är fotografen??? ;) hihi!



Neeeej hon får inte bli sjuk! Lucas skickar en krya på dig puss på kinden <3



ses imorgon fina....om ni mår bra :) O de tummar vi ju på ;)



Nä nu är de natten för oss... kramen till er<3

2011-12-20 @ 23:36:41
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0