MysPys

Min lillebror och Alwa myste i sina One Peace <3


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vilken fin one peace Alwa har :) vart är den inköpt?

2011-12-28 @ 22:54:01
Postat av: Martina

Oj vad dagarna gick och jag hann inte svara hur vi skulle fira jul :)



Den firades i Skåne hos min mamma. Hon har köpt en ny lägenhet och renoverat lite så det var första gången jag såg det färdiga resultatet. Jättefint. På juldagen tog vi svärmor med oss och åkte hem till henne. Där blev det släktträff hit och dit och i förrgår landade vi hemma. Alla väldigt glada för att få vara hemma och bara vara.



Haha nej då har ni inte så mycket utbud att tillgå. Ja här finns nog det mesta och mer än en affär av varje av de stora kedjorna. Var på rean igår. Tyckte det var samma skit som vanligt. Shoppade lite till Teodor annars inget. Min sambo däremot shoppade loss ordentligt. Han hittar alltid kläder på rean. Tycker det alltid är så att det är snyggare grejer till killar än tjejer på rean. De har liksom mer alldagliga kläder och inte så modeinrikatade. Nu la jag precis en order på H&M med. Hoppsan.



Haha jag tror han gått upp bra nu. Han äter som ett monster. Vi har börjat ge honom lite vatten med och igår tog han det ur nappflaskan. Hur glad är inte jag :)



Hoppas ni mår bra finingar. KRAM



Teo tackar för fina ord från Alwa och säger att hon är ögongodis även hon :)

2011-12-29 @ 09:37:00
URL: http://martinaballerinas.blogspot.com
Postat av: Josefine - Mamma till Alva

hihi åh har hon lärt sig sitta nu ? så underbart ! visst blir det en helt annan nivå på lekandet då ? så mycket mer självständig på bara en sekund :)



Alva är 8 ½ månad nu så det var ju så dags att hon började krypa ;) hihi. Som någon skrev så kommer jag ju säkert att längta tillbaka till tiden då hon satt still snart :)



så fina dom är i sina one pieces ! Jag vill också haaa en :D haha

2011-12-29 @ 11:33:27
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Martina

Jag är ganska säker på att Alwa sitter mycket bättre än Teodor. Han är med jättevinglig i sidorna och vill gärna luta sig framåt men mindre nu än innan. Haha det kommer säkert snart. Ålningen alltså.



Till nyår ska vi till vänners sommarställe på Styrsö. En ö i Göteborgs västra skärgård. Hoppas det blir lite finare väder då för nu pissregnar det och blåser.



Gåstol har vi ingen och det blir nog ingen heller. Vi har ändå inte plats :) Kul att hon tar sig framåt på det viset iaf.



Kram

2011-12-29 @ 11:40:05
URL: http://martinaballerinas.blogspot.com
Postat av: Pernilla - Mamma till Alwa

Charlotte - Den ärköpt på Kappahl :)

2011-12-30 @ 15:54:58
URL: http://alwag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0