Fix & Trix

Idag har jag och Alwa hunnit med en massa saker.
Först mös vi i sängen innan det var dags att gå upp och äta lite frukost tillsammans. Jag tog min vanliga frukost och Alwa beställde en lagom ljummen flaska med ersättning. Med energi i kroppen tog vi en promenad med Evelina & Lucas. Alltid lika trevligt.

Som vanligt när vi kom in på gården så slog hon upp sina blå.

Så hon fick vara med och montera möbler som ska vara i hennes rum.
Vilken julklapp hon får egentligen - ett helt nytt eget rum. Så nu är jag på jakt efter söt inredning. Är lite inne på Uggle-tema. Någon som vet någon bra sida med ugglor?

Vi har även hunnit med en tripp till Västervik för lite julshopping tillsammans med sambon. Vi passade även på att åka förbi en fin vän på fika.

Titta jag kan sitta själv <3




Kommentarer
Postat av: Martina

Duktig tjej! Vi har inte ens bytt till sittdelen ännu men det börjar nog bli dags nu. Vi ska plocka upp den från förrådet iaf och teståka lite i lgh :p



Kids koncept - pumpkin är väl uggletema. Vet att jollyroom har endel därifrån och säkert många andra internetbutiker. Du får googla!



Vilken fin mössa hon har. Var har ni hittat den?



Hoppas ni haft en bra vecka! KRAM

2011-12-15 @ 09:13:27
URL: http://martinaballerinas.blogspot.com
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

hihi sötfisen :)



Pumpkin är ett märke som har snöat in på ugglor :) Lucas har en sparbössa därifrån. Lite pastelligt är de.



Trevligt med promenad :) hurtigast i stan :P not... hahaha..



Hon kommer vara superstolt över sitt fina rum :) ses snart! Kramen

2011-12-15 @ 09:37:20
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: sabina

Precis, ugglor är jätte gulligt!! :)

Jag gogglade och fick fram en blogg med lite länkar och insperation! :)



http://johannaastenvall.blogg.se/category/inredning-barnrum.html



Pumpkin har ju även sånt som sagt, jag har en napp burk därifrån.. tänkte även köpa lite klossar och så sen :)



Lycka till!! :)

2011-12-15 @ 10:36:42
Postat av: Jennie

Hej!

Vill du ha en mer personligare bloggdesign?

kram

2011-12-15 @ 17:44:41
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Josefine - Mamma till Alva

åh ja det var helt underbart att gå till frissan, man unnar sig något så sällan ju :) jag är nog råttfärgad från början, haha, typiskt nordiskt hår !



ja vilken julklapp :) det finns så mycket fina ugglor alltså, vet dock ingen sida med bara sånt men det finns väl lite varstans ? :) kramar

2011-12-15 @ 17:52:37
URL: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0